Financieel Adviseur Binnendienst Hypotheken

DEN BOSCH of BREDA – 36-40 uur per week

Hypotheekaanvraag? Jij regelt het. Woondromen? Jij maakt ze waar. Sta jij te springen om mensen te helpen met een van de belangrijkste keuzes in hun leven? Vind je het leuk om klanten te ontzorgen, hypotheekprocessen te stroomlijnen en ondertussen ook nog eens het aanspreekpunt te zijn voor al hun vragen? Dan zoeken wij jou, onze rots in de hypotheekwereld!

Type vacatureVaste Invulling
RegioDen Bosch of Breda
Startdatum01/11/2025
Uren (per week)36 - 40

Informatie

Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten die een hypotheek willen regelen. Samen met je collega-adviseurs zorg je ervoor dat alles van aanvraag tot akkoord vlekkeloos verloopt. Je schakelt met klanten, notarissen, makelaars en geldverstrekkers en hebt altijd overzicht, zelfs als het druk is.

Oftewel:

  • Je begeleidt klanten én je collega’s in het hele hypotheektraject, van eerste contact tot definitieve handtekening;
  • Je houdt de lijntjes kort met alle betrokken partijen (klanten, notarissen, makelaars, geldverstrekkers, je kent ze allemaal bij voornaam);
  • Je zorgt dat de administratie tot in de puntjes klopt, van documenten verzamelen tot het strak coördineren van deadlines.

Functie-eisen

Je bent een kei in plannen, communiceren én schakelen. En misschien nog wel belangrijker: je houdt je hoofd koel als het even stormt. Je snapt hoe spannend een hypotheektraject voor klanten kan zijn, en weet informatie helder en vriendelijk over te brengen.

Herken jij jezelf (grotendeels) in het volgende?

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Enthousiast, klantgericht, collegiaal en stressbestendig;
  • Je communiceert makkelijk en schakelt soepel tussen klanten en collega’s.

Daarnaast is het mooi meegenomen als je:

  • In het bezit bent van Wft Basis en Wft Hypothecair Krediet;
  • Ervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Bekend bent met systemen zoals Accelerate en/of Adviesbox.

Mis je nog iets uit het rijtje, maar denk je dat je met jouw motivatie en leergierigheid een waardevolle aanvulling bent voor ons team? Dan nodigen we je ook van harte uit om te reageren.

Wat bieden we

We bieden je een fijne werkplek binnen een betrokken, enthousiast team waar samenwerking, humor en resultaat hand in hand gaan. Ruimte voor jouw ideeën? Die juichen we toe. Ontwikkeling? Absoluut. En verder:

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • 36-40 uur per week contract;
  • 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur);
  • Een collectieve pensioenregeling waarbij jij maar 30% bijdraagt;
  • Een bonusregeling: tot 5% van je jaarsalaris als jij (en je team) de doelen tikt;
  • Een topteam met oog voor werkplezier, gezellige borrels én een legendarisch personeelsweekend.

Klaar voor de start?

Ben jij de nuchtere, klantgerichte aanpakker die wij zoeken? Laat van je horen! Solliciteer via de knop of stuur je motivatie en cv naar: solliciteren@optimusforce.nl

Liever eerst even sparren? Bel Karin van Haarlem op 06-42230474.

Past deze rol jou niet helemaal, maar weet je iemand die perfect zou passen? Stuur ‘m dan vooral door!